Bruno Mars - Just The Way You Are http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk&feature=player_embedded Bruno Mars - Just The Way You Are(在我眼前的妳)Oh her eyes, her eyesoh~那雙眼, 那雙眼Make the stars look like they're not shining足以蓋過那星星的酒店打工閃爍Her hair, her hair那長髮, 那長髮Falls perfectly without her trying就這麼自然地如此完美She's so beautiful她是真的很美And I tell her every day而我會天天這樣的告訴她Yeah I know, I know對, 我清楚, 我明白 When I compliment her當我讚美她時She wont 酒店兼職believe me她卻始終不信And its so, its so而就這樣, 就這樣Sad to think she don't see what I see在我眼前的她很遺憾她卻看不到But every time she asks me: do I look okay但她總是問著: 我看起來怎樣I say我總說When I see your face當我注視著妳的臉室內設計There's not a thing that I would change已經沒有任何一點讓我想改變Cause you're amazing因為妳太不可思議了Just the way you are就像我眼前的妳And when you smile,而當妳微笑時The whole world stops and stares for awhile整個世界瞬間為妳停止了一下Cause 裝潢girl you're amazing因為女孩妳太不可思議了Just the way you are就像我眼前的妳Her lips, her lips她的嘴唇. 跟那吻I could kiss them all day if she'd let me多希望她願意讓我天天吻著Her laugh, her laugh那笑容, 那笑容She hates but I think its so sexy在室內裝潢我眼裡是多麼的性感She's so beautiful她是真的很美And I tell her every day而我會天天這樣告訴她Oh you know, you know, you knowoh~而妳是真的真的真的知道Id never ask you to change我從沒要求過妳任何的改變If perfect is what you're searching for如果妳室內設計還在尋找妳所謂的完美Then just stay the same那就是現在了So don't even bother asking因此不要怕麻煩的問我If you look okay妳是否還是一樣You know I say但妳知道我會說When I see your face當我注視著妳的臉There's not a thing that I would change已經沒有裝潢任何一點讓我想改變Cause you're amazing因為妳太不可思議了Just the way you are就像我眼前的妳And when you smile,而當妳微笑時The whole world stops and stares for awhile整個世界瞬間為妳停止了一下Cause girl you're amazing因為女孩妳太不可思議了Just 室內裝潢the way you are就像我眼前的妳The way you are現在的妳The way you are現在的妳Girl you're amazing女孩妳太不可思議了Just the way you are就像我眼前的妳When I see your face當我注視著妳的臉There's not a thing that I would change已經沒有任何一點讓我想設計裝潢改變Cause you're amazing因為妳太不可思議了Just the way you are就像我眼前的妳And when you smile,而當妳微笑時The whole world stops and stares for awhile整個世界瞬間為妳停止了一下Cause girl you're amazing因為女孩妳太不可思議了Just the way you are系統傢俱就像我眼前的妳
arrow
arrow
    全站熱搜

    zo95zodjwj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()